This website uses cookies to give you the best experience. By using this website you consent to the use of the cookies.
Product category
- Clothing for Vespa & Helmets
- Classic Vespa
- Accessories
- Bauletti
- Shock absorbers
- Nuts and bolts
- Carburettor, manifold and other parts
- Stands
- Rims, drums and brake shoes
- Bearings and Roller Bearings
- Headlights and light directions
- Gaskets and oil seals
- Restoration kit for Vespa
- User manuals
- Exhausts
- Parti Freno
- Rubber parts
- Handlebar parts
- Engine spare parts for Vespa
- Seats
- Fuel tanks
- Spare parts
- Tires
- Electric spare parts
- Lock barrels
- Friezes and nameplates
- Transmissions, cables, covers
- Tuning
- Articoli vari
- Elaborazioni
- Accessories
- Tools
- Spare parts
- Electric spare parts
- Engine spare parts for Vespa
- User manuals
- Oil, gloves & Chemical Products
- Tires
- Automatic Scooters
- Restoration kit for Vespa
- Moped
- Piaggio Ape
- Novità
Last watched
Naraku 100-118 jets Kit for KOSO / KEIHIN PWK 21-28mm
Price: |
|
---|---|
Item code: | 10950 |
cod. produttore: | 40260000 |
Availability: | Available to be ordered |
Quantity: |
Services
PrintTell me when price will be reducedTell me when the product will become availableShareAsk for informationUsers feedback
Description
Set getti DELL'ORTO 105-128 per SI 20.15-17 A-D / 20.20 - 26.26E / G / H / 27.23 getto (105-108-110-112-115-118-120-122-125-128) Nel carburatore SI, il getto si trova nel blocco jet sotto il tubo principale jet mixer e correzione d'aria. Esso è responsabile della produzione di una certa quantità di carburante disponibile per premiscelazione. Con tutte le misure di ottimizzazione, per quanto piccola, è necessario che i getti principali di essere sollevati, come principalmente impatto sulla gamma media e alta rev. Il loro effetto è strettamente correlato con le altre componenti del mezzo blocco jet SI e per Tuning completo, è necessario che tutti i componenti coinvolti essere regolati di conseguenza. Si prega di notare che noi utilizziamo esclusivamente getti dell'Orto. Coloro che sono già sintonizzati carburatori e ho trovato il diametro del getto effettivo non corrisponde al numero inciso sul lato, che cosa stiamo parlando. Se 105 è scritto su di esso, poi ci sarebbe meglio di 105 in esso! Tutto il resto è un trucco a buon mercato. La dimensione dei getti aumenta sulla base di fasi uno, due e tre. I getti diventano sempre più ricchi. Basta collegare la dimensione corrispondente a una parte non 4026. I getti da 142 verso l'alto sono state ridisegnate appositamente sotto il logo SERIE PRO come DELL'ORTO è solo in grado di fornire a getto fino a 140. I 105-128 e 130-140 kit SI eiezione contengono ciascuno 5 e / o 10 getti e sono un programma ideale di base per qualsiasi sintonizzatore. Conclusione: Una selezione di getti principali è assolutamente obbligatorio per ogni pilota scooter.Feedback
The customers that have purchased this product, have also chosen these items
-
Shim bushing clutch / pinion, brass, for model with 6:07 springs Vespa large frame.
€ 1,76Discount 6.3%€1,65 All prices include VAT
-
Bearing bushing for clutch for Vespa PX - SPRINT - SUPER - RALLY - VNB
€ 5,12Discount 6%€4,82 All prices include VAT
-
Complete piston Quattrini Ø72.0 244cc class
€169,86 All prices include VAT
-
Light Switch for Vespa PX 125/150 from 1977 TO 1982 - P200E 1977 to 1982 (with arrows models)
€ 47,21Discount 54.8%€21,33 All prices include VAT
-
Silenziatore in acciaio cromato per marmitta PX, VNA
€ 16,92Discount 5%€16,08 All prices include VAT
-
Buffer door clash trunk for Vespa PX - PE (rif.originale Piaggio 149 908)
€ 1,77Discount 6.1%€1,66 All prices include VAT
-
Socket headlight for Vespa Primavera - ET3 - Primavera - Rally - GTR - Sprint Veloce - VNB 3> 6 - GS - VBA - VBB (Cod. Ref. 92780 Piaggio)
€ 13,21Discount 6%€12,42 All prices include VAT
-
Michelin Tubeless Tire S83 3.50 x 10 M / C - 59J reinforced
€ 49,35Discount 25%€37,01 All prices include VAT
-
-
-